Pentru a mea „Doină”

Azi e ziua ta și eu am de gând să-ți spun tot ce am pe suflet, că deam m-am săturat!
Tu, ești așa de....
Îmi vine nu știu ce să fac din tine...
Să știi că tu...tu...ești atât de specială pentru mine! Tu, ești așa de superbă în tot ceea ce faci! Îmi vine nu știu ce să fac din tine, să te îmbrățișez și să te pupăcesc de zeci de ori!
Să știi că tu ești mai mult decât o colegă de grupă, decât o fată din satul vecin, decăt o cunoscută, decât o prietenă!

În acești trei ani mi-ai devenit o persoană dragă și eu nu-mi pot închipui să treacă o zi fără să-ți aud vocea sau, cel puțin, fără să te întreb ce-ai mai făcut azi? Ești acea persoană care mă sună sau îmi scrie pur și simplu că vrea. Nu ai nevoie de mare lucru și în asta constă tot farmecul tău. Tu îmi faci ziua mai bună, dispoziția mai mare și mă faci mai optimistă. Mă susții în orice fleac, de parcă are importanță mondială și eu apreciez asta! Te respect pentru că mă respecți, te iubesc pentru că mă iubești!
Eu VREAU să fii fericită, draga mea! Să fii iubită și alintată! Meriți tot binele din lume și toată atenția și dragostea unui om. Să ai parte de surprize plăcute în fiecare zi! Să te văd un jurnalist de excepție! Tu vezi lumea altfel și asta e un plus pentru tine!
Ei, iată eu te iubesc pentru că TU ești TU și alta ca Tine nu-i și nici nu vreau să existe!
La mulți anișori, scumpa mea! Să crești mare, mare :*

P.S. Gagi a mea, să rămâi mereu o tipă cool!

(eu cu tine am numai compromaturi, da nu poze =D )

Comentarii