Femeia din viața fiecărui bărbat


Dedic acest text eului meu: dacă aș fi bărbat aș avea motiv să spun la toți „nu”

Bărbații tot timpul au fost ciudați și femeile niciodată nu vor înțelege cum lucrează mintea lor, așa cum nici ei nu vor înțelege cum lucrează mintea femeii. Eu cred că în viața fiecărui bărbat există o femeie pe care nu o va uita vreodată, din diferite motive. De fiecare dată când își va aduce aminte de ea, ori îi va părea rău, ori va zâmbi. Chiar dacă alături are altă femeie, „acea femeie” nu va dispărea.

Dacă femeile își uită prima dragoste, probabil nu toți bărbații o fac. Aveam o prietenă care nu putea scăpa de fostul ei. Mergea la toate întâlnirile cu prietenii lor comuni pentru că știa că și ea va fi acolo. Nu scăpa nici un moment să-i zică cât de mult o iubește și-i pare rău de situația lor. A trecut ceva timp, el are pe altcineva, ea e singură. Vara trecută s-au întâlnit întâmplător. Ea fericită că el e fericit, el fericit că poate să-i mai spună odată că o iubește. Ea a fost prima lui dragoste și faptul că nu a apreciat-o încă îl mai chinuie.


Eu știu că nu mă va uita colegul meu vreodată. De șase ani de zile îmi spune că „mă vrea”. Eu pot discuta cu el pe orice alt subiect și conversăm destul de des. Mai des decât cu oricine altcineva, și de fiecare dată îmi amintește că l-am refuzat. Știu că nu mă iubește, știu că nu vrea nimic serios de la mine, dar îi trebuiesc pentru „ceva”. Mi-a spus că i-am rănit mândria, dar eu o am pe a mea.

Eu știu precis că nici un bărbat nu va uita femeia pe care a pierdut-o din prostie. Femeia care i-a fost alături, pe care a iubit-o, apreciat-o. După ce ea pleacă, el își poate da seama că a pierdut mai mult decât avea – femeia care i-a înlocuit inima.


Am văzut bărbați „răniți” din dragoste. Am văzut bărbați refuzați, am văzut și bărbați rămași singuri. Fiecare acum are pe cineva alături. Arată fericiți, arată împliniți. Știind istoriile lor, îmi vine să-i întreb: „și cum e să trăiești cu gândul la altă femeie?”

Comentarii