Fără titlu #4

Din așa-numita experiență de viață privind așa-numiții bărbați.
Nu dau vina pe ei, că singură îi aleg, dar oricum cred că nu merit așa atitudine.
Nu am vorbit niciodată despre bărbați, nu am cu ce mă lăuda, cu ceva frumos la sigur.
Cunosc bărbați optimiști, alții negativiști, unii veseli, alții nu prea, unii cu bani, alții cu vise, unii fără căciulă, alții cu mănuși, etc..
Să adaug aici că nu există băieți buni și răi. Cel puțin eu nu am întâlnit așa bărbați.
Eu aș accepta orice fel de bărbați, dar e tare greu când, pe lângă faptul că sunt veseli, mai au și dereglări morale.
Bărbații care nu știu ce vor, sunt cea mai ignorantă categorie de bărbați care pot exista și eu știu așa bărbați. Ei niciodată nu știu ce vor, chiar și dacă spun că știu, ei nu știu. Azi îți spun că le este dor de tine, mâine pot nici să nu sune/scrie. Azi îți spun că te iubesc, mâine nu, poimâine iar îți spun că te iubesc. Există momente când se apropie de tine, în celălalt te îndepărtează. Acest cerc se poate învârti până la nesfârșit. Cel mai interesant că dacă încerci pe unul din acest tip de bărbați să-i scoți în fața faptului, cel mai probabil poți auzi fraze de genul: „Totul e destul de complicat”, „Am avut înainte experiență de dragoste nefastă și sunt mai precaut”, „Trebuie să mă mai gândesc, nu sunt sigur”, „La moment, nu-ți pot promite prea multe”, etc..

De fapt, toate aceste „dificultăți” sunt destul de simple: ori l-a atins prezența ta, ori nu. Și poate el singur speră că într-o zi te va iubi, dar asta nici el nu o știe, pentru că….nu știe ce vrea!Cred că explicația este că în așa cazuri, bărbatul nu vrea să piardă o femeie comodă sau o ține ca „a cincea roată la căruță” (pentru orice eventualitate). Desigur, în viață se pot întâmpla multe și poate scenariul va fi cu totul altul. Ca femeie, înțeleg perfect că șansele sunt minime. Mi-am pus întrebarea dacă mă aranjează așa situație. Știind că am și eu caracteristicile mele, pot pierde timpul până apare altul. Și nu, el nu apare, pentru că acel cineva te blochează.

În orice caz, psiholog în scurta mea viață am fost. Nu știu pentru a cui păcat, dar asta e. (explicație tak sebe)

Comentarii